Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.  ×

Koszyk
Ilość: 0 szt
Suma: 0.00 zł
Warning: preg_match(): Unknown modifier '/' in /home/azczesci/domains/azczesci.unixstorm.org/public_html/module/statistic/_first_time.php on line 92
Producent
Wybierz markę pojazdu z listy
Bezpieczeństwo


Aby produkt trafił do finalnego klienta musi przejść kilka istotnych etapów mających na celu ocenę jego przydatności do dalszego użycia, a mianowicie:

  1. Test sprawności na pojeździe lub na stanowisku pomiarowym.
  2. Wzrokowa kontrola jakości (uszkodzenia, pęknięcia, zarysowania).
  3. Dokładna dokumentacja fotograficzna (uwzględniająca ewentualne drobne uszkodzenia).
  4. Dokładny opis (marka, model, rok produkcji, pojemność silnika, rodzaj nadwozia, producent i numer części).
  5. Pakowanie i wysyłka towaru do Klienta.
  6. Transport przez firmę spedycyjną.
  7. Odbiór dostarczonego towaru przez klienta.
Etapy od 1 do 5 są w 100% zależne tylko od nas. Aby zagwarantować pełną sprawność przedmiotu po transporcie przez firmę spedycyjną szczególną uwagę poświęcamy spakowaniu przedmiotu. Oto kilka przykładowych zdjęć kolejnych etapów pakowania paczki:
  • Znaczenie przedmiotu i naklejanie plomb gwarancyjnych.

  • Wypełnianie karty gwarancyjnej, drukowanie paragonu (faktury).
  • Owijanie przedmiotu grubą gąbką poliuretanową, przyklejanie karty gwarancyjnej, paragonu (faktury).
  • Szczelne zamykanie opakowania czarną folią stretch, drukowanie i naklejanie etykiety adresowej.


Takie bezpieczne pakowanie daje nam 100% pewności, że przedmiot nie zostanie uszkodzony w transporcie.